loading...
مطالب اینترنتی
نویسنده وبلاگ بازدید : 121 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

سایت لینکدین روز پنج‌شنبه تغییرات قابل توجهی را در بخش دیزاین خود شاهد بود که بزرگترین تغییرات در این نوع در طی ۱۵ سال اخیر محسوب می‌شود. 

تغییرات صورت گرفته در سایت جدید لینکدین هم در رونما و هم در پس زمینه این سایت صورت گرفته و شاهد کاهش به هم ریختگی و ارایه ابزارهای جدید گشت و گذار در سایت و سرعت در بازدید از آن هستیم. به همین این ریدیزاین هم در صفحه اصلی سایت هم در اپلیکیشن موبایل و هم در پس زمینه سایت صورت پذیرفته به طوری که لینکدین می‌گوید باعث خواهد شد که این شرکت با سرعت بیشتری قادر به ایجاد تغییرات در سایت باشد. 

هدف لینکدین از این ریدیزاین بر اساس آنچه خود شرکت اعلام کرده قراردادن مدل تعاملی و ارایه محتوا در مرکزیت تجربه کاربری است ضمن اینکه ساده‌سازی سایت نیز یک هدف بوده است. 

لینکدین که اخیرا توسط مایکروسافت خریداری شده در سال ۲۰۱۵ مدل دیزاین موسوم به موبایل را مدلی برای دیزاین سایت خود قرار داد.

البته دیزاین جدید که از پنج‌شنبه رونمایی شده  به تدریج و طی هفته‌های آینده  برای همه کاربران در سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. 

Chris Pruet مدیر مهندسی لینکدین در یک مصاحبه گفته است که بزرگترین جنبه مثبت این تغییر این است که ساده‌سازی و تروتازگی را به لینکدین اضافه کرده است. 

تغییرات دیزاین این سایت از آن جهت اهمیت قابل توجهی برای این شرکت داشته که بسیاری از کاربران آن از ترکیبی از اپلیکیشن و سایت را در هنگام استفاده از آن انجام می‌دهند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

بی حوصلگی و بی قراری چیست ؟ و چگونه باید با آنها …روانشناسيهروقت حوصله ات سربرود، بی قرار می شوی بی قراری، نشانی بدنی است بدن می گوید از اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت …آژانس مسافرتی اولدوز گشت شرق مجری اصلی تورهای آذربایجان ، سبلان ، سرعین ، رزرو هتل ماسك مناسب صورت و نحوه بخور دادن صورت – پزشکان …پوست و موماسک صورت و نحوه بخار دادن به صورت پس از سپری کردن یک روز طولانی و سخت،برای پوستتان چه گلیسیرین ، معجزه ای برای پوست و مو پارسی طب…آرایشی و زیباییگلیسیرین به سلول‌های پوستی کمک می‌کنند تا بهتر رشد کنند و کامل شوند و رشد سلولی می مزایای کار در گوگل از زبان کارکنان این شرکت زومیتبرای بسیاری از ما مزایای کاری شامل بیمه، ساعات کار مناسب، تعطیلات و امنیت کاری است چگونه پوست تیره را بصورت طبیعی روشن کنیم؟ …دانستنیهای پزشکیچگونه پوست تیره را بصورت طبیعی روشن کنیم؟ پوست می تواند بعلت تماس بیش از حد با خورشید اخبار روابط عمومي مقالات روابط عمومیاخبار روابط عمومي مقالات روابط عمومی ارائه آخرين اخبار و اطلاعات در مورد روابط ناصر پورپیرار چه می‌گوید؟ نوشته های بی خوانندهمعرفی می‌کنیمپیرامون ناصر پورپیرار بحث و جدل فراوان است کسی که حوصله و وقت و اعصابش را داشته باشد ورود به بایوس در انواع لپ تاپ ها خبرتکورودبهبایوسدرانواعبا ورود به بخش بایوس لپ تاپ خود مشکل دارید؟ نگران نباشید، در ادامه نحوه ی دسترسی به از سیر تا پیاز مای تکگوشی موبایلگوشی های سونی تا کنون در رده بهترین گوشی های هوشمند بوده اند سری از این گوشی ها اولین بی حوصلگی و بی قراری چیست ؟ و چگونه باید با آنها مقابله کنیم روانشناسي هروقت حوصله ات سربرود، بی قرار می شوی بی قراری، نشانی بدنی است بدن می گوید از اینجا دور اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت گردشگری آژانس مسافرتی اولدوز گشت شرق مجری اصلی تورهای آذربایجان ، سبلان ، سرعین ، رزرو هتل، برگزار ماسك مناسب صورت و نحوه بخور دادن صورت – پزشکان ایران پوست و مو ماسک صورت و نحوه بخار دادن به صورت پس از سپری کردن یک روز طولانی و سخت،برای پوستتان چه چـیزی اخبار روابط عمومي مقالات روابط عمومی اخبار روابط عمومي مقالات روابط عمومی ارائه آخرين اخبار و اطلاعات در مورد روابط عمومي گلیسیرین ، معجزه ای برای پوست و مو پارسی طب … آرایشی و زیبایی گلیسیرین به سلول‌های پوستی کمک می‌کنند تا بهتر رشد کنند و کامل شوند و رشد سلولی می‌تواند مزایای کار در گوگل از زبان کارکنان این شرکت زومیت برای بسیاری از ما مزایای کاری شامل بیمه، ساعات کار مناسب، تعطیلات و امنیت کاری است ولی برای چگونه پوست تیره را بصورت طبیعی روشن کنیم؟ پارسی طب دانستنیهای پزشکی چگونه پوست تیره را بصورت طبیعی روشن کنیم؟ پوست می تواند بعلت تماس بیش از حد با خورشید ناصر پورپیرار چه می‌گوید؟ نوشته های بی خواننده معرفی می‌کنیم پیرامون ناصر پورپیرار بحث و جدل فراوان است کسی که حوصله و وقت و اعصابش را داشته باشد می ورود به بایوس در انواع لپ تاپ ها خبرتک ورودبهبایوسدر با ورود به بخش بایوس لپ تاپ خود مشکل دارید؟ نگران نباشید، در ادامه نحوه ی دسترسی به تنظیمات از سیر تا پیاز مای تک گوشی موبایل گوشی های سونی تا کنون در رده بهترین گوشی های هوشمند بوده اند سری از این گوشی ها اولین

مطلب لینکدین چهره عوض کرد در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :لینکدین چهره عوض کرد
http://mofidestan.ir/%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9%d8%af%db%8c%d9%86-%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87-%d8%b9%d9%88%d8%b6-%da%a9%d8%b1%d8%af/
برچسب ها لینکدین , چهره کرد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 1,554
  • بازدید سال : 8,439
  • بازدید کلی : 49,249